SEMINÁŘ ELEKTRONIZACE VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

Eurocentrum Liberec Vás srdečně zve na bezplatný seminář "Elektronizace veřejných zakázek", který se uskuteční v pátek 30. listopadu 2018 od 09:30 hod. na Krajském úřadě Libereckého kraje, Multimediální sál, vchod C, 3. patro.

Na semináři budou představeny informace k problematice, jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení. 

Informace Vám přednesou zástupci Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

Akce je určena pro všechny zadavatele, kteří budou po 18. říjnu 2018 zadávat veřejné zakázky podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v zadávacím řízení musí od tohoto data probíhat výhradně elektronicky. Tato povinnost zasahuje do všech fází zadávacího procesu.

Cílem semináře je obeznámit účastníky s 3 základními aspekty elektronizace veřejných zakázek:

1)      Povinná elektronická komunikace v zadávacím řízení a využití e-nástrojů

2)      Elektronický nástroj a jeho využití

3)      Elektronizace a elektronické katalogy, otevírání e-nabídek, e-aukce, DNS

Účastníci semináře se také seznámí s principy otevírání nabídek v elektronické podobě a s definicí a základním využitím elektronických katalogů, s principy elektronické aukce a s možnostmi využití dynamického nákupního systému.

Kdy: 30. listopadu 2018, od 09:30 hod.

Kde: Krajský úřad Libereckého kraje, Multimediální sál, vchod C, 3. patro.

Vstup zdarma. Kapacita omezena.

Svoji účast potvrďte, prosím, do 23. listopadu 2018 na odkaze ZDE.

Pozvánka ke staženíZDE (Typ: PDF, velikost: 447 kib)

Program ke staženíZDE (Typ: PDF, velikost: 230 kib)

Těšíme se na Vás!